1. Köpvillkor
Är det något du undrar över gällande våra villkor når du oss enklast genom att maila vår kundtjänst. Gäller din fråga en beställning vänligen använd formuläret du hittar här.
- Vi tillämpar en 100% nöjdkund-garanti. Ifall du märker att några followers eller likes försvunnit är du välkommen att kontakta oss för påfyllning! Vi fyller på kostnadsfritt inom 30 dagar ifall det ingår i din köpta tjänst
- Vi arbetar med 100% sekretess och kommer aldrig att offentliggöra vilka som handlar av oss utan ett skriftligt godkännande av köparen.
- Alla followers och likes som köps av oss är i ungefärliga nummer, dock ALDRIG LÄGRE än det antal du betalat för.
- Påfyllning av följare sker endast till samma konto följarna ursprungligen beställts till.
- Vi kan ej garantera att de Instagram följare du köper är aktiva.
- Vi behöver inget lösenord för att beställningar av följare, likes, kommentarer, views etc ska kunna genomföras.
- Vi har ej möjlighet att ta bort köpta tjänster (följare, likes, views etc), men du kan enkelt göra detta själv.
- Förändringar som görs av Instagram kan påverka våra tjänster. Vid köp av oss godkänner du att dessa förändringar klassas som “Force Majeure” och inte faller under våra garantier.
Köp
Vid beställning träffas avtal om köp först när vi bekräftat beställningen genom en orderbekräftelse. En orderbekräftelse skickas senast 24 timmar efter att beställning mottagits. För att handla hos oss måste du vara 18 år eller ha målsmans tillåtelse.
Priser
I priserna ingår moms med 25% för beställningar inom Sverige.
Betalningsalternativ/betalningsvillkor
- Kortbetalning Vi använder oss av Paypal för säkra kortbetalningar. Läs mer om Paypal här: https://paypal.com/
- PaypalDu har möjlighet att betala med kort eller konto via Paypal. Läs mer om Paypal här: https://paypal.com/
- Swish (endast inom Sverige) Betala enkelt och smidigt med din telefon via Swish. Läs mer om Swish här: https://www.getswish.se/
Leveranser
Beställningar hanteras löpande under dagen baserat på när ordern kommit in. För snabbast möjliga leverans rekommenderas beställningar inom kontorstider.
- Leveransförseningar Ibland uppstår leveransförseningar utom vår kontroll. Det kan till exempel ske då en leverantör inte kan fullfölja sina leveransförpliktelser. Om det inträffar frånsäger vi oss ersättningsansvar till kunden för den skada som förseningen åstadkommit.
- Ångerrätt Ingen ångerrätt tillämpas. Ifall du är osäker på vad du beställer, var god kontakta oss innan beställning. Vi svarar inom 48 timmar!
- Reklamation Ifall du ej är nöjd med produkten eller leveranstiden är du varmt välkommen att kontakta oss för en lösning.
- Återbetalningar Då vi säljer en tjänst och inte en produkt erbjuds återbetalningar ej. Vänligen kontakta oss innan köp ifall du har frågor.
Force Majeure
I händelse av krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut och jämförbara händelser utanför vår kontroll vilka ej skäligen kunnat förutses, och påverkar ingångna avtal samt utfästelser från vår sida, som gör att vi ej kan hålla nämnda avtal/utfästelse, skall utgöra grund till att vi befrias från våra förpliktelser att fullgöra nämnda avtal. I fall av oannonserade uppdateringar hos relaterade tjänster/applikationer/produkter, så som Instagram, kan leveranstid komma att påverkas. Vid dessa händelser godkänner du att vi befrias från förpliktelse att fullgöra nämnda avtal inom utsatt tid.
Övrigt
Är du missnöjd ber vi dig att i första hand kontakta oss för att föra en diskussion kring problemet. Som konsument kan du även vända dig till EU för att få hjälp med konfliktlösning när du handlat på nätet. Länk: https://www.ec.europa.eu/odr